Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 31., csütörtök

Tanulni a békességet?

A mai napom eléggé "szomorkás" volt, mondjuk nem a szó szoros értelmében:P. Nem voltam én szomorú, csak kicsit kedvetlen. Biztosan ismerősek  az olyan napok, amikor olyan nyomottnak, álmosnak, kedvetlennek érezzük magunkat. Pont egy ilyen napom volt ma. Nem igazán volt kedvem semmihez:(
Este viszont, mivel ma csütörtök van, elmentünk az ifibe. Az ifi elején bevallom nem nagy kedvem volt az egészhez, de ahogy elkezdtünk énekelni, dícsérni a mi hatalmas Istenünket valami kezdett megváltozni bennem:). Aztán jött az igei üzenet. A békességről és az erőről volt szó.
Hát....a békesség....tudom, hogy nagyon hozzám szólt az egész. Mostanában nagyon könnyen elvesztem a békességemet, a türelmemet és nehéz ez ellen harcolnom, pedig volt már , hogy próbáltam, kértem az Urat, de mégis sokszor elbuktam. A tanítás hallgatása közben figyelmes lettem egy mondatra, ami így szólt (körülbelől), hogy tanulnunk kell a békességet! Huh, de mennyire igaz, gondoltam én magamban, nagyon nehéz lecke ez nekem. Nem tudom más, hogy áll a békességgel, de nekem nehéz. 
Amikor tanulunk valamit sokszor meg kell erőltessük magunkat, akarni kell. Pont így van a békesség tanulásával is, akarni kell tanulni a békességet, sokszor meg kell erőltessük magunkat és kérni Isten segítségét.
Ma ismét átadtam az Úrnak ezt a problémámat, és megígértem, hogy ha segít nekem (márpedig tudom, hogy segít:)), akkor én harcolok ezért.
Ma újra megértettem, hogy csodálatos Isten, az én Istenem. Olyan sokszor elbukok, és megbántom Őt, de Ő mindig megbocsát, elfelejti hűtlenségem és nem bűneim szerint fizet. 
Ki az, aki ennyire tud szeretni ? 
Ki az,a ki olyan békességet tud adni, ami akkor is megmarad, amikor körülötted minden összedől és úgy érzed emberi ésszel, hogy lehetetlen nyugodtan átvészelni egy bizonyos dolgot, amiben vagy, de akkor is békességed van?
Átélted már? Én már átéltem. Csodálatos érzés:). Nem kerülget az agybaj, nem kiabálok, csak csendben várom, hogy Isten munkálkodjon, mert ilyen az én Istenem.
Ez az igevers a héten sokszor eszembe jutott, és ma este ismét felbukkant. Szeretném, ha téged is bátorítana. Ne feledd, hogy minden értelmet felül halad, ahogyan Isten adja......:)


Filippi 4: 7: "és Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrízni szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban."

1 megjegyzés:

  1. Koszi Gyongyi a batoritast:) En is szivesen olvasom az irasaidat, tetszenek.
    Majd meg lehet en is fogok irni, csak most egyelore ugy ereztem, hogy nem jon ugy az iras es gondoltam nem eroltetem.
    Az Ur aldjon teged is:)

    VálaszTörlés