Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. április 4., hétfő

néha nehéz.....

Elég nehéz most írnom bármit is...vannak az életben olyan időszakok, amikor nehéznek tűnik a teher, amikor úgy érzed, hogy próbálod jól csinálni, a legjobbat adni és mégsem jó semmi. Sokan mondják ne vedd fel, ne foglalkozz annyit dolgokkal...igazuk van, nagyonis, de nekem nagyon nehéz. Akkor is nehéz mikor én vagyok hibás valami miatt, de akkoris, amikor nem én. Nehéz sokszor csendben hallgatni és tűrni, várni arra, hogy Isten munkálkodjon:(
A legtöbben azt szeretjük mutatni, hogy minden ok, minden rendben van, de ez sokszor nem igaz. Emberek vagyunk, akiknek vannak nehézségeik, konfliktusaik, álmaik, fájdalmaik, stb. Ez van, nem szégyelni való. Én sem vagyok tökéletes, sőt nap, mint nap annyi rossz van bennem, hogy magamtól megijedek néha....nehéz változni, törekedni...
Ma reggel az jutott eszembe, hogy az Úr Jézusnak is nagyon nehéz volt nagyon sokszor, átérzi milyen mikor segíteni próbálsz, vagy szeretni és nem viszonozzák, tudja milyen mikor csalódsz emberekben, Ő ismer a legjobban, mert Ő formált. Arra kérem jobban, mint valaha, hogy vizsgáljon meg, tisztítson meg, őrízzen meg attól, hogy azt gondoljam akár magamról vagy másokról, ami nem igaz.
Ez az élet nagyon sokszor nehéz, nyomoruságos, de van egy Megváltóm, Aki újból és újból erőt ad, és én Benne bízom.
Tudom, hogy semmi nem történik véletlenül az életben....semmi....

Egyik kedvencem mostanában (is):

1 megjegyzés:

  1. Az utobbi idoben, pontosan igy erzem magam. Most annyira jol esett ez a batoritas, es ez az enek is nagyon szep. Koszonom:)

    VálaszTörlés