Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 3., csütörtök

Minden kezdet nehéz, de .....:)

Első blogbejegyzésem....őszintén annyira új nekem ez az egész, hogy azt sem tudom, hogy hogy és hol is kezdjem, de megpróbálom azért...:)
Hirtelen eszembe jutott a régi naplóm. Biztosan majdnem mindenki ismeri a kis lakattal és kulcsal ellátott emlékfüzeteket. Én is kaptam egyszer egy ilyen kis könyvet és kitaláltam, hogy mi lenne, ha minden nap írnék bele ezt azt. El is kezdtem nagy buzgón. Amúgy mai napig, nagy szeretettel írok bele:D
Körülbelől 12- 13 éves voltam amikor elkezdtem írni a naplómba. Kitaláltam, hogy mi lenne, ha minden nap, röviden (már amennyire megy nekem a "rövidség") írnék egy kis levelet Jézusnak. Úgyhogy a napló neve az lett, hogy Jézussal való magánbeszélgetés és mellette nagy betükkel: Napló és Privát:P
Az első bejegyzésem valahogy így kezdtem, hogy: Kedves Jézus, most, hogy megkezdtem a magánbeszélgetésemet Veled.....:)
Ahogy akkor figyelte és olvasta a levelem, tudom, hogy Jézus most is ugyanúgy figyel, lát, hall és nagyon szeret engem és téged is.
A legfontosabb célja ennek a blognak az, hogy Jézusról beszéljek, hogy elmondjam azt, hogy, Ő él, Valóság, minden nap velem van és Ő az, aki igazán boldoggá teszi az életemet.
Tudom, hogy sokan vannak, akik szeretik Jézust és követik, de azt is tudom, hogy sokan vannak, azok, akik más véleményen vannak:) én mégis vállalom, hogy őszintén, nyíltan beszélek, írok a Jézusba vetett hitemről, a mindennapjaim örömeiről, bánatairól, nehézségeiről, dilemmáiról, stb.

Máté 10: 32-33": Aki tehát vallást tesz rólam az emberek előtt, arról majd én is vallást teszek mennyei Atyám előtt, aki pedig megtagad engem az emberek előtt, azt majd én is megtagadom mennyei Atyám előtt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése