Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 15., kedd

Tavasz:)

Ahogy felkeltem ma reggel (a tegnap is:P)és kinyitottam a szemem, szinte az első mondatom az volt, hogy: köszönöm Uram a napsütést!:) Annyira vártam már a napsütést, a jó időt, a tavaszt. Az tény, és sok kutatás is kimutatta, hogy a napsütés, a jó idő nagyon jó hatással van az ember hangulatára, közérzetére. Ezt magamon is tapasztalom a napokban és azokon is, akik körülöttem vannak. A hidegek után, nagyon jól esik egy kis meleg...a téli vastag ruhákat jó "ledobni" magunkról. 
Az egyik kedvenc időtöltésem (van egy pár:D) a séta, egyedül, vagy párban:), mindegy csak sétálhassak....ilyen szép időben felüdülés a léleknek is. Igaz, télen is sétálgattam, de olyankor nem az igazi:P
Úgy néz ki, ha az Úr éltet ma is sétálunk egy jót...alig várom már:D
Annyira jó hozzánk az Isten, az időjárásban is ezt látom, olyan sokat ad nekünk, meg sem érdemeljük, Ő mégis ad és gondoskodik rólunk. Nekem a tavasz eszembe jutattja, hogy milyen jó az én Istenem és mennyire szeret:)
Van egy karkötőm, amin az áll, hogy: JÓ AZ ÚR, és tényleg így van, ha sokszor nem is vesszük észre, vagy nem úgy történnek a dolgok, ahogy mi azt szeretnénk, akkoris jó az Úr:)
Minden apró, kicsi dologban szeretném meglátni azt, hogy jó az én Istenem:)


Zsoltárok 34: 9: "Érezzétek, és lássátok, hogy jó az Úr! Boldog az az ember, aki hozzá menekül."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése