Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 20., vasárnap

Szeretni, és szeretve lenni

A napokban nagyon sokszor eszembe jutnak az Úr Jézus szavai a szeretetről és azon gondolkodom, hogy az Úr Jézus amikor itt járt a földön milyen is lehetett? Sokszor fel teszem a kérdést (de nem elég sokszor:P), amit kicsi koromban sokat mondogattam, hogy mit tenne Jézus? 
Még régebben kinyomtattuk és itthon nálunk, az ebédlő falára felakasztottuk azt, hogy mit tenne Jézus? Olyan sokszor megtörténik velem az, hogy tudom, hogy mit tenne, de nekem annyira nehéz megtegyem.
Az egyik lecke (a sok közül), amire tanítani próbál az Úr, és én szeretném megtanulni, az az, hogy, hogyan szeressek. Nagyon sokszor eszembe jutnak Jézus szavai amikor azt mondja, hogy ha csak azokat szeretjük, akik bennnünket szeretnek, mi jutalmunk van? Könnyü azt  szeretni, aki engem is szeret, ahhoz nem kell nagy erőfeszítés. Ez nekem is megy...:P, de amikor már azt kell szeretni, akiről tudod, hogy nem nagyon vagy a "kedvenc jó pajtása" akkor már eléggé nehézkes. De az is eszembe jut, hogy, ahogy szeretném, hogy velem viselkedjenek, én is úgy viselkedjek másokkal. Ez annyira igaz! Csak sokszor nagyon nehéz....:(
Az életben nem egyszer volt már úgy, hogy megsebeztek, és aztán elmúlt és újra és újra előjöttek a fájdalmak, gondok....ilyenkor nehéz azt mondani, hogy ok, nem is veszem fel, megbocsájtok neked, beszélgetünk, mintha semmi nem történt volna. Pedig az Úr Jézus ezt tette, Ő szeretett és szeret engem a sok hibáimmal, amik vannak, és annyi sok van....akkor én ki vagyok, hogy nem tudok újra és újra megbocsátani?
Elhatároztam, hogy többet imázok ezért a jövőben és nem adom fel, szeretni fogok és próbálkozok kedves lenni, de nem képmutatóan kedves, vagy hízelgő. Kérem az Urat, hogy adjon erőt, hiszen minden nap szembe találjuk magunkat a "nehéz szeretettel", én  hiszem, hogy nem csak én vagyok így ezzel így.
Azt is írja a biblia, hogy arról ismer meg bennünket a világ, ha egymást szeretjük. No, ezt a sátán is jól tudja, és itt próbál bajt okozni Isten népe között, de elhatároztam, hogy nem hagyom! Akarok felejteni, megbocsájtani, őszintén szeretni, ahogy az én Megváltóm szeret engem, megbocsájt nekem és velem jár nap, mint nap:)
Az az imám erre a hétre, hogy az Úr adjon erőt szeretni, bízni Benne és bármi jöjjön a héten kitartani Jézus mellett:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése