Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 11., péntek

Az első "művészeti alkotásom":)

Holnap nagytakarítás a szobámban (rá is fér már:P), nem igazán a kedvencem, de a takaritás utáni tisztaság, "kicsinosítások", kárpótolnak minden fáradozásért:).
Már ma elkezdtem kirámolni a számítógép asztal fiókjából a dolgokat, és közben rátaláltam egyik nagy és régi kincsemre, a verses füzetemre:D. Annyira rongyos már szegény, de mindig jó a kezembe venni és olvasgatni:). Körülbelől 10 éves lehettem, amikor kezdtem verseket, (regényt irogatni)....nagyon élveztem, de sajnos mostanában eléggé háttérbe szorult ez a hobbym:(, na de a lényeg, hogy nagyon jóóóó visszaolvasni a verseket, érdekes megfigyelni az írásomat, a dátumokat megfigyelni, el is voltam ezzel egy jó darabig a takarítás helyett.... :P

Az első művem....:)


Az Úr velem

Az Úr velem, hát kicsoda ellenem?
Nevemen szólított, megáldott, ezt tette velem.
 Nem vagyok kicsi én sem ahhoz, hogy megértsem ezt:
Istent szeretni a legszebb dolog.

Lesznek próbák, ezer bajok, kísértések ,  
Isten velem van és volt, nem félek.
Ha tüzön kell átmennem, vállalom
Mert nem félek, hisz keze mentő oltalom.

Még most sem  hiszed, ó elveszett?
Hogy Istennél, csak nála csendesülhetsz le?
Fogadd Őt be, engedd Őt be, hadd Toltsön be,
Hisz mentő oltalmat kaphatsz Tőle.

Megtaláltad, szívedbe zártad Őt?
Válaszolj hát! Válaszd az ég Urát,
Mert az ördög csak arra vár,
Hogy elrabolja lelked s szíved nyugalmát.

Ezért állj fel hát! Küzdj, harcolj keményen!
S a végén győztes lehetsz Jézussal az élen.
Majd örülhetsz, hogy megnyerted e harcot,
S hiszem, hogy ezután sem vallasz kudarcot.

made by me:)
2000, szept. 4


U.I. a képen Dávid (öcsém) és én, valamikor 2000ben:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése