Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. március 5., szombat

"Mézes bödön, vagy lekváros üveg?!"

Elég nehézkesen, álmosan indult a mai reggel, de nap közben helyrerázódtam:D. Tegnap az ifivel együtt  Bályokon voltunk, ami körülbelől 80 km-nyire van Váradtól. Evangélizációs estéket tartanak a bályoki gyüliben. Örültem nagyon amikor meghallottam, hogy mi is megyünk a lelkipásztorunkal:). Persze a hazugság atyja, a sátán sem tétovázott, mindent elkövetett, hogy elvegye a kedvem attól, hogy elmondjam azt amit Jézus tett az életemben. Mégis amikor odaértünk a gyülibe megnyugodtam. 
A gyüli kicsi ugyan, de nagyon barátságos:D, ésss jó meleg volt benn:P. Énekeltünk az ifivel, bizonyságot tettünk, ki mivel készült. 
Mostanában mindig van nálam egy jegyzettömb, amibe irogatok, tegnap is elővettem és jószokásomhoz híven irogattam is bele:P. Néhány klassz gondolat, amivel engem vigasztalt az Úr:)
Jeremiás a fazekasnál.....
Ugyebár az agyag felett a mester, az agyagos az Úr, Ő tudja a legjobban, hogy mit szeretne készíteni az agyagból, "hiába szeretnék én mézes bödön lenni, ha belőlem lekváros üveg lesz". tudom érdekes dolog, de tényleg így van. Egyedül Isten tudja a legjobban, hogy mi a legjobb nekem. Ő tudja, hogy mit szeretne belőlem készíteni, nekem pedig engdnem kell, hogy Ő formáljon. Azt is tudom és tapasztalom a napokban, hogy a formálás fáj. Fáj, hogy próbál jobb alakot adni nekem, ez fájdalommal jár, mert ide is nyúl, oda is, innen is lecsíp kicsit, onnan is, mégis ez kell nekem. Ezt akarom, ez a vágyam!mert...jó Terve van az életed felől:)
Mózes egy jó példája az engedelmességnek. Ok, tudtam én eddig is ezeket a dolgokat de most még jobban elgondolkodtam. Mózest 80 évet nevelte az Úr, azért, hogy 40 évet szolgáljon Neki. Hát nem érdekes? És az is érdekes, hogy Mózes "pályafutása", a szó szerinti futása egy gyilkossággal kezdődött. És ha utána olvasunk a dolgoknak, a Biblia azt írja Mózesről, hogy az egyik legalázatosabb ember volt a földön. Egy gyilkosból lett alázatos ember. Érdekes nem?
Az Isten nagyon türelmes Mester, türelmesen formálja az agyagot, amíg az tökéletes nem lesz. Én nagyon tökéletlen vagyok, tudom, de az a jó, hogy Ő tökéletes és nem hagy cserben, hanem újra és újra összerak, formál, alakít rajtam, hogy a végén egy szuper kis remekmű legyek:D.

      Jeremiás 29:11: "Mert csak én tudom, mi a tervem veletek- így szól az Úr-: békességet és nem       romlást tervezek, reményteljes jövőt adok nektek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése