Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. július 4., hétfő

Taníts engem

"...taníts engem rendelkezéseidre!" Zsoltárok 119: 68b
Ugyanezt kérem én is az Úrtól, épp, mint Dávid. Az elmúlt időben, szinte minden nap találkoztam ezzel a gondolattal...azzal például, hogy mennyire fontos, hogy tanítson az Úr az Ő parancsolataira, Döntéseinek megértésére, Rendelkezéseinek megtartására.
Egy nem is olyan régi prédikáció nagyon megfogott, melynek a lényege az volt, hogy a fiatal csakis úgy tarthatja tisztán a szívét, ha megtartja Isten beszédét. (Zsoltárok 119: 9) 
Akarom, hogy a szívem tiszta legyen és akarom, hogy az Úr tanítson....szükségem van arra, hogy megértsem Rendelkezéseit:)
Ez volt a vágyam ma reggel, amikor felébredtem, de nem csak ma reggeli vágy ez:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése