Magamról

Saját fotó
Nagyvárad, Bihar, Romania
:)

2011. május 24., kedd

Nehezemre esik írni...

...azért is, mert régen nem írtam már, és talán azért is, mert az elmúlt időben elég sok minden történt.
Hálás vagyok Istennek az életért, kegyelem minden napja az életünknek. Olyan sokszor felébredek és eszembe jutnak az aznapi teendők, és nincsen kedvem hozzájuk, de alig jut eszembe, hogy akármiylen nehéz is, de egy újabb lehetőség.
Az elmúlt napokban újra emlékeztetett az Úr, hogy Övé egyedül a hatalom és, hogy Ő nem vét soha hibát.
Az Ő tervei a legmegfelelőbbek a számunkra, csak ezt sokszor nehéz elfogadni....
Gyötrelem, fájdalom által formál az Úr....ez az üzenet maradt meg a leginkább bennem az elmúlt hétvégi konfiról. nem igazán tudtam részt venni az alkalmakon, de egy videónak erre a mondatára emlékeszem...a szívemhez szólt...sokszor nehéz, de ha minden összedől is bízni kell, hinni. ezzel buzdított engem az Úr.
Nem tudom mi vár még ránk, mi következik ezután, de azt az egyet tudom, hogy az én Megváltóm él, és Ő velem lesz mindvégig...megígérte...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése